З метою експериментального
визначення особистісних властивостей педагога можна використати такі психодіагностичні
методики:
1) з метою визначення рівня
емоційного вигоряння — методику В. Бойка;
2) з метою визначення рівня психічної
активації, емоційного тонусу, інтересу, комфортності, напруження — методику
М.Курганського;
3) з метою визначення рівня
ситуативної та особистісної тривоги — методику Спілбергера (адаптація Ханіна);
4) з метою визначення рівня суб'єктивного
контролю — методику «РСК» Є.Бажина, А. Еткінда;
5) з метою визначення схильності
особистості до конфліктної поведінки — методику К.Томаса (адаптація
Н.Гришиної);
6) з метою визначення рівня
емпатичних здібностей — методику В. Бойка;
7) з метою визначення рівня
соціально-психологічних настанов особистості у мотиваційній сфері — методику
О.Потьомкіної.