Сучасні освітні технології, педагогічні інновації, авторські школи і робота вчителів-новаторів постійно викликають інтерес у педагогів нашого навчального закладу. Поділитися своїм досвідом роботи у сфері запровадження інноватики у школі до нас прийшли сьогодні персонал Роменської ЗОШ №11.
Гості презентували проекти, за якими вони працюють, показали сервіси, ресурси яких можна практично використовувати вчителям у роботі з учнями. Це Office 365, Prezi, Phet, Tagul, Learning Apps, Stori jumper та інші.
Зустріч пройшла на емоційному піднесенні; наш колектив і я в тому числі з інтересом учились новому, розкривали для себе безмежні можливості ІКТ. Особисто я отримала багато корисних методичних порад та збагатила свій досвід роботи з новими освітніми технологіями.
25 жовтня відбувся семінар-практикум практичних психологів ЗОШ міста на тему "Використання елементів казкотерапії як один із шляхів корекційно-розвивальної роботи практичного психолога " в ході якого було проведено мнімум теорії, але максимум практики. Ознайомившись з теоретичними аспектами казкотерапії, психологи мали можливість поділитися своїм досвідом і напрацюваннями в цьому напрямку. Так, було проведено ряд вправ з досвіду роботи фахівців; мною було продемонстровано відеоролик і наглядно показано використання казкотерапії у роботі з дітьми та дорослими.
Декілька годин роботи принесли позитивні результати і "практична скарбничка" поповнилася новими і дієвими методиками та вправами для роботи.
18 жовтня 2017 року на базі ЗОШ №7 відбулося МО психологів ЗОШ та ПТНЗ на тему «Формування культури спілкування учнів у сім’ї». В ході обговорення було розглянуто ряд питань з цієї тематики, але одним з актуальних видів роботи була практична частина, де психологім представили свої напрацювання в цьому напрямку, зокрема врегулювання конфліктів між членами родини різними методами. Було представлено роботу з використання фігур-образів, ряд вправ для діагностики та врегулювання суперечностей. Мною була представлена методика роботи за допомогою МАК (метафоричних асоціативних карт), зокрема колоди "Монстрики почуттів" та "Міфи".
Цього разу МО було в форматі "воркшоп", що було незвичним для роботи психологів, але повторюся - дієвим. Адже кожен мав змогу поповнити свою скарбничку знань не лише теоретичнми аспектами даної тематики, але й дієвими методами та вправами.
Уміння зробити із нічого щось - це творчість та креативність, якості, які ніколи не завадять людині. Але не всі потрібні якості закладені з дитинства, над деякими необхідно працювати, щоб їх розвивати. Нещодавно із сином виконували завдання з дитячого садочку - виготовити вироби з картоплі на свято Печеної картоплі. Приємним було, що всеж таки разом ми виконали це завдання і дитина мала змогу побачити, що навіть з неможливого можна щось змайструвати...
То ж шановні батьки, займайтеся з своїми дітками (адже це корисна справа) та заодно й самі розвивайтеся. А ще, спільна праця єднає!
Нарешті, в моему кабінеті психолога тепер з'явилася пісочниця. Вірніше вона з'явилася ще в минулому році (коли я закінчила відповідні курси), але чомусь не була готова до впровадження цієї роботи. Але в цьому році все відбулося організовано: пісок , який потрібен саме для такої пісочниці вже є в наявності; основні фігури хоча б для початку роботи також є, книга-шпаргалка "Юнгіанська пісочна терапія" також придбана ))) і сьогодні відбулося перше пробне заняття (доречі пройшло вдало).
Зісно, практикуватися ще потрібно довго, але початок покладений і моєї радості немає меж!
В нашій школі з’явилася нова зона відпочинку для молодших школярів. І це не просто малюнки на асфальті, це сучасні розвиваючі ігри, які прикрасять їхні перерви і допоможуть дітям, граючись, навчатися та в ігровій формі закріплювати набуті на уроках знання.
Тепер перерви будуть веселішими, яскравішими і кориснішими! Нехай таким же яскравим і веселим буде і їхнє дитинство!
Окрім розвиваючих ігор математики та мовлення, асфальт прикрашають чудові смайлики, які можна використовувати і в психологічній роботі, наприклад вивчення емоційної сфери чи діагностика настрою.
Інструменти для роботи є, залишилося придумувати ідеї та реалізовувати їх )))
Сьогодні з сином Марком закінчили осінній дизайн нашого вікна. Наш ремонт вдома трошки затягнувся (немає ні штор ні тюлі), але праця мами і сина протягом тижня по вечорах - дала приємні результати ))) гарний дизайн + спільна праця + розвиток творчості і дрібної моторики.
Ось такі милі парасольки прикрашають наше віконце.
Рекомендую всім мамам та вчителям, які працюють з дітками.
Архів для бажаючих створити парасольки можна викачати за посиланням:
Цього року практичними психологами нашого міста була обрана актуальна тема "Профілактика суїцидальної поведінки серед молоді " і вже на першому засіданні було розглянуто багато корисного матеріалу. Одне з актуальних питань було розкрито мною (матеріал та презентацію можна викачати з Каталога файлів) Характерні причини підліткових самогубств
Теоретичні аспекти самогубства.
Види самогубств (егоїстичне, апомічне; фаталістичне; альтруїстичне), їх особливості.
Основні мотиви суїцидальної поведінки серед дітей та молоді.
Характерні причини підліткових самогубств.
Створення ментальних карт аспектів суїцидальної поведінки.
З 11 по 18 липня цього року мала можливість під час відпустки побувати на морі у м. Скадовську та прийняти участь у Міжнародному Фестивалі освітніх технологій "Перспектива".
Була дуже вражена, що так мало людей з нашої області/регіону зацікавлені у безкоштовному професійному вдосконаленні (символічна сума за значний об'єм інформації я вважаю не дорого).
Я щаслива, що мала можливість отримати багато нового з досвіду роботи як українських так і зарубіжних колег. Також пройшла професійне навчання з напрямків "Графологія: діагностика людини за почерком" та "Дитячо-батьківські відносини методами арт-терапії".
Велика вдячність організаторам та тренерам усіх категорій за доступне навчання та позитивні емоції!